March 22, 2023

Beeline Business сарапшысымен сұхбат Руслан Шагимарданов. Бизнеске SMS-click не үшін қажет?

SMS-click дегеніміз не? Оны қолдану бизнес үшін қандай пайда әкеледі? Бұл құралдың тиімділігінің құпиясы неде және неге бүгін аса қажетті болып отыр? Beeline Business деректер беру өнімдері бойынша сарапшысы Руслан Шагимарданов Business FM радиосының эфирінде осы және басқа да бірқатар мәселелер бойынша өзінің сараптамалық пікірімен бөлісті.

BF: Қарапайым сөзбен айтқанда, SMS-click дегеніміз не, бұл құрал не үшін қажет?

Р: SMS-click – бұл бизнеске клиенттер, серіктестер немесе қызметкерлер базасы бойынша жаппай SMS-хабарламалар жіберуге мүмкіндік беретін қызмет.

BF: Неліктен SMS? Таратылымның бұл түрі немен ерекшеленеді? Егер сіз тармақтарға бөлсеңіз, SMS-click құралы бизнеске қандай пайда әкеледі?

Р: Біріншіден, SMS-хабарлама – ақпаратты жеткізудің ең тиімді әдістерінің бірі. Open rate деп аталатын SMS-хабарламалардың ашылу пайызы кейбір жағдайларда 98 %-ға жетеді, яғни адамдардың көпшілігі хабарламаны алғаннан кейін бірден ашады. Екіншіден, SMS-хабарламалардың ену пайызы өте жоғары – мұндай тарату арқылы бизнес тек заманауи смартфонды ғана емес, сонымен қатар қарапайым мобильді телефонды пайдаланушыларға қол жеткізе алады, өйткені SMS-хабарлама алу үшін Интернетке кіру қажет емес. Үшіншіден, SMS-хабарламалар бірден жеткізіледі – 10 секунд жеткілікті. Ең соңында, бұл құрал бұқаралық коммуникацияның салыстырмалы түрде арзан әдісі болып табылады, бұл бизнеске маркетинг шығындарын бақылауға мүмкіндік береді. Жалпы, SMS-хабарламалар – бизнеске үлкен аудиторияның назарын аудартуға және бренд туралы хабардар болуды арттыруға көмектесетін тиімді маркетинг құралы.

BF: Бизнеске SMS-click қаншалықты қажет екенін қалай түсінуге болады?

Р: Кез келген бизнестің мақсаты – пайда табу. Өздеріңіз білетіндей, компания пайдасының үлкен бөлігін тұрақты клиенттер әкеледі, олар көрсетілетін қызметтер мен тауарларға қайта-қайта оралады, сонымен қатар оларды достарына ұсынады. Тиісінше, SMS-click әртүрлі акциялармен, жеңілдіктермен және кез келген басқа пайдалы ақпаратпен қызығушылықтарын ояту арқылы бұрыннан бар клиенттерді ұстауға көмектеседі.

BF: Бірақ егер бизнес бастапқы кезеңде болса, SMS-click оған көмектесе ме?

Р: Іске қосатын кезеңде SMS-click клиенттерді тарту үшін, сондай-ақ өзгерістерге уақытында жауап беру және жұмыс процестерін жақсарту мақсатында кері байланыс алу үшін қажет. Мысалы, SMS-click көмегімен сіз қарапайым сауалнаманы іске қосып, клиенттеріңіз туралы қызықты ақпарат ала аласыз.

BF: Біз қазір жаппай тарату туралы айтып отырмыз. Оны мақсатты ету мүмкіндігі бар ма?

Р: Шын мәнінде, біз абоненттеріміздің базасы бойынша таратылым жасамаймыз. Тарату компания абоненттерінің базасы бойынша жүргізіледі. Біз тек жаппай тарату құралын ұсынамыз.

BF: Егер мындай жағдайды қарастырсақ: менің бизнесім бар, десе де өзімнің клиенттер базам жоқ. Мен сізге келіп, Beeline клиенттерінің базасына таратылым жасауыңызды сұрай аламын ба?

Р: Иә, біз көмектесе аламыз, бірақ бұл енді SMS-click емес, біздің басқа өніміміз болады. Ол бізге көмек сұрап, хабарласқан бизнестің клиенттік базасы шегінде ғана жаппай SMS-таратылым үшін қолданылады.

BF: SMS-click-ті кім жиі пайдаланады? Мүмкін, Қазақстандағы клиенттеріңіздің мысалында кейстермен бөлісе аласыз?

Р: Қызметті пайдалану жиілігі бойынша бизнестің белгілі бір сегментін бөліп көрсету қиын. Біздің клиенттер біркелкі бөлінеді: мемлекеттік органдар, өнеркәсіптік кәсіпорындар, шағын және орта бизнес. Менің ойымша, бұл SMS-click кез келген бизнеске ақпараттандыру мақсатына жетуге көмектесетін қолжетімді құрал болғандықтан орын алады.

BF: Бизнес өзінің клиенттік базасына қоса, басқа базаны қолдана ала ма?

Р: Әрбір бизнес тек өзінің абоненттік базасын ғана пайдалана алады. Мұның бәрі Қазақстан Республикасының заңнамасында жарнамалық мақсатта SMS-таратуды жүргізуге абоненттің келісімін алу қажеттілігі көзделгендіктен. Бұл талапты бұзатын хабарламалар спам болады және бизнес тарапынан тиісті жауапкершілікке әкеп соғады. Сіз бөтен базаларды ала алмайсыз және олар бойынша өзіңіздің жарнамалық SMS хабарламаларын жібере алмайсыз. Сонымен қатар мұндай келісімді алу қиын емес: сайттағы checkbox-ты пайдалана аласыз немесе клиенттерге қызмет көрсеткен кезде, жеке деректерді өңдеуге келісім ала аласыз.

BF: Егер клиент сізге хабарласып, оның деректер базасы әлі болмаса, ол қалыптаспаған болса, сіз осындай базаны құру бойынша қандай да бір ұсыныстар бересіз бе?

Р: Иә, әрине. Біздің командада кәсіпқой мамандар жұмыс істейді, олар бизнестің әртүрлі сегменттеріндегі өз ынтымақтастығының тәжірибесіне бейімделе отырып, абоненттер базасын заңды түрде жинау бойынша ұсыныстар бере алады. Бұл жағдайда біз ұсыныстарымызды пайдалануды міндеттемейміз. Бірақ егер бизнес осындай сұранысты қажет ететін болса, біз әрқашан көмектесуге дайынбыз.

BF: Тағы бір маңызды мәселе бар. Көптеген адамдар өнімді қалай сатуды, хабарламада не жазуды біле бермейді. Сіз SMS-хабарламалар үшін мәтіндер жазу бойынша кеңестер бересіз бе?

Р: Әрине, бизнестің ерекшеліктеріне сүйене отырып, біз хабарлама мәтіндерін құрастыру бойынша кеңестер бере аламыз.

BF: Клиенттерден қандай сұраныстар жиі түседі, олар қандай салаларға қатысты?

Р: Клиенттеріміз белгілі бір сегментке байланыстырылмаған, бірақ әдетте бөлшек сауда, сауда-саттық, фитнеске қатысты бизнес келеді. Біздің сату мамандарымыз олармен жұмыс істейді. Дегенмен, өнім иесі ретінде маған арнайы сұраулары бар клиенттер келеді. Көбінесе, бұл SMS-таратылымды маркетинг құралы ретінде емес, кәсіпорындардағы оқиғалар туралы хабарлау үшін пайдаланғысы келетін өнеркәсіптік кәсіпорындар. Сонымен қатар өз абоненттеріне қандай да бір қызмет үшін берешек сомасы туралы немесе төлем жасау қажеттілігі туралы хабарлауы қажет басқарушы компанияларды атап өткен жөн.

SMS-click көмегімен жеке хабарламаларды баптауға болады. Әрбір басқарушы компанияның абонент нөмірі, қызмет көрсету шартының нөмірі, төлем сомасы көрсетілген тізімі бар. Бұл тізімді SMS-click-ке жүктеп алып, сіз абоненттерге жаппай таратуды орната аласыз, онда әркім шарт нөмірін және төлем сомасын алады. Кейде бұл төлем жасауға өту ұсынылатын сілтеме болуы мүмкін.

BF: Бұл қаншалықты тиімді құрал екені жөнінде, әсіресе адамдар сілтемені басса, бірдеңе алса және т.б. туралы статистика бар ма?

Р: Біз сілтеме арқылы өту санын өлшей алмаймыз, бірақ сіз тарату тиімділігін талдау үшін әрқашан қосымша құралды, мысалы, промокодты немесе код сөзін тіркей аласыз. Хабарламаны алған Клиент қызметке тапсырыс беру үшін келеді және код сөзін атайды, оны кейіннен SMS науқанын талдау үшін тіркеуге болады.

BF: Техникалық бөлімді қарастырайық. SMS-click-ті қалай орнатуға болады? Қызметкерлерді оқытуға қанша уақыт қажет?

Р: Оқыту қажет емес, өйткені бұл веб-интерфейс арқылы қолжетімді қарапайым құрал. Пайдаланушыға веб-шолғышты пайдаланудың негізгі дағдылары жеткілікті. Сонымен қатар клиентті біздің платформаға қосқан кезде біз суреттері мен мысалдары бар барлық түймелер мен функцияларды сипаттайтын толық нұсқаулық жібереміз. Сонымен қатар біздің техникалық қолдауымыз 24/7 режимінде жұмыс істейді.

BF: Клиенттер өз базаларын әртүрлі үлгіде жүргізеді: кейбіреулер блокнотқа жазады, кейбіреулер Excel файлын жүргізеді. Бұл базаны сізге қалай жүктеуге болады? Ол қалай жұмыс істейді?

Р: Біздің жүйе қолжетімді форматтардың көпшілігін қабылдайды.

BF: Мен өз офисімде отырып, шолғыштан веб-сайтты ашып, таратылымды өзім жасай аламын ғой, мен дұрыс түсініп отырмын ба?

Р: Әрине, дәл солай.

BF: Ал егер мен жұмыстан шығарған қызметкерлерімнің бірі менің базама кіре алса және жағымсыз хабарлама жіберуге тырысса. Мұндай жағдайларда қандай да бір қорғаныс қарастырылған ба?

Р: Цифрлық гигиена деген ұғым бар. Егер адам компаниядан кетсе, кез келген жағдайда оның барлық кіру рұқсаттары бұғатталады.

BF: SMS-таратылымнан басқа, SMS-click-тің қосымша функциялары бар ма?

Р: Бұл кез келген оқиғаға алдын ала жасалуы мүмкін хабарлама үлгісінің функциясы, кез келген уақытта (жеткізілген және жеткізілмеген хабарламалар, жеткізу уақыты туралы) есептерді жүктеу, таратылымды жоспарлау.

BF: SMS-хабарламаларды жіберген кезде компанияларға қандай да бір жолмен даралануға бола ма, осындай бір функционалдылық бар ма?

Р: Хабарламаларыңыз барынша жоғары нәтиже беруі үшін сіз хабарламаның өзін толтыру туралы ғана емес, сонымен қатар алушы сізді бірден тани алатынына назар аударуыңыз керек. SMS-click қызметі аясында Альфа атауы сияқты функционал қарастырылған. Бұл алушы үшін жөнелтуші жолағына қойылатын әріптік атау. Егер сіз SMS алған кезде әдеттегі хабарламада телефон нөмірін немесе абоненттің атын көрсеңіз, онда бұл жағдайда бұл компаниямен байланысты Альфа атауы болады.

Альфа атауын ресімдеу үшін бірнеше ереже бар. Ол латын тілімен толтырылуы тиіс, 11 таңбадан аспауы керек, сонымен қатар сіздің бизнесіңізге сәйкес болуы керек, яғни назар аудару үшін атау алу мүмкін емес – ол сіздің немен айналысатыныңызды ашып көрсетуі керек.

BF: SMS-click-ті тағы қай жерде қолдануға болады? Әрбір бизнес білуге тиіс басқа мүмкіндіктер бар шығар?

Р: SMS-click – бұл тек маркетинг құралы ғана емес, сонымен қатар маңызды немесе шұғыл ақпаратты жеткізу мүмкіндігі. Мысалы, сол кафелер мен мейрамханалар өз клиенттеріне таяудағы жоспарлар немесе демалыс күндеріндегі акциялар туралы ақпарат жібере алады. Көлік компаниялары өз клиенттеріне рейстер кестесінің өзгеруі немесе кез келген кешігу туралы хабарлауы мүмкін. E-mail хабарламаларын сирек оқитын ірі компаниялар қызметкерлерге кез келген іс-шаралар мен басқа да оқиғалар туралы хабарлау үшін SMS-хабарламаны қолдана алады. Бұған өнеркәсіптік ұйымдар да кіреді.

BF: Қазір кез келген бизнес өз клиенттеріне жақын болғысы келеді. Мысалы, туған күнмен немесе әйелдерді 8 наурыз мерекесімен құттықтау қажет болса. Абоненттерді сегменттеу мүмкіндігі бар ма?

Р: Иә, бұл мекенжай кітабы деп аталады. Осы функционал аясында абоненттер тобын құру мүмкіндігі бар, яғни, сіз өзіңіздің базаңызды кез келген бірдей белгілер бойынша сегменттей аласыз. Ең қарапайымы жолы ерлер мен әйелдер деп бөлу. Ерлер мен әйелдерге арналған базаны бөлек жүктеуге болады, содан кейін әр топ үшін таратылымды бөлек баптауға болады. Дәл осы ереже туған күнге де қатысты қолданылады.