April 21, 2023

Мобильді жарнама: 2023 жылға арналған тенденциялар

Мобильді технологиялар қарыштап алға жылжып кеткен. Ұялы телефонға бағынатын міндеттер ауқымы кеңейіп, олармен бірге қазіргі қоғам өміріндегі бұл құрылғының рөлі маңызды бола бастады. Сондықтан маркетологтар көптеген стратегиялық мәселелерді шешу үшін мобильді жарнамаларды белсенді пайдаланады. Тек 2022 жылдың өзінде  бүкіл әлем бойынша мобильді жарнамаға жұмсалған шығын 327,1 млрд доллардан асып түсті. 2023 жылға қарай бұл көрсеткіш 339 миллиард доллардан асып түсуі керек.

Мұндай бұрын-соңды болмаған өсу нәтижесі мобильді жарнама әлемінде жаңа қиындықтардың туындауына себеп болуы мүмкін. Бұл мақалада біз осы жарнаманың кейбір қыр-сырымен танысамыз және оны жақын арада не күтіп тұрғаны туралы айтатын боламыз.

Мобильді жарнама дегеніміз не?

Мобильді жарнама – бұл компаниялар мобильді құрылғылар арқылы ықтимал клиенттердің назарын бренд пен оның өнімдеріне аудару үшін мақсатты аудиторияға тарататын жарнама.

Мобильді жарнама қандай міндеттерді шешуге көмектесетінін қараңыз:

  • лид тарту
  • мақсатты аудиторияны кеңейту
  • сатылымды ұлғайту.
  • компания мен оның өнімдерін ілгерілету
  • танымалдықты арттыру

Мобильді жарнама форматтары

Мобильді жарнама көлеміне, контекстіне және аудиториясына қарай әртүрлі болуы мүмкін. Біз сізге мобильді жарнаманың ең кең таралған форматтары туралы айтып береміз.

  1. Баннерлік жарнама блогы – бұл экранның жоғарғы немесе төменгі жағында пайда болатын тікбұрышты, уақыты белгіленген жарнамалар. Оларға мәтін, мультимедиалық хабарламалар немесе бейнелер кіруі мүмкін. Баннерлік жарнама ең кең таралған және оңай іске асырылатын түрі.
  2. Тектес жарнамалар – бұл сіздің қолданбаңыздың немесе веб-сайтыңыздың сырт көрінісін қайталайтын, бірақ пайдаланушыға тектес болып көрінетін жарнамалар, яғни тықпаштамай, өнімге немесе қызметке назар аудартады. Мұндай жарнамалар әсіресе ұзақ жазбаша контент үшін тиімді және оларды графикалық немесе бейне хабарландырулар түрінде жасауға болады.
  3. Сыйақылы жарнамалар пайдаланушыларды ойнап, сауалнамаға қатысып немесе бейнені көргеннен кейін ойын ішіндегі артықшылықтарды беру арқылы оларды қатысуға шақырады.
  4. Бейнежарнама – бұл бейне және аудио хабарландырулар, олар әр түрлі форматта болуы мүмкін, соның ішінде скринсейверлер, таспадағы бейнелер және баннерлер.

2023 жылы мобильді жарнаманы не күтеді

Біз технологиялық өсудің ең жоғары қарқынына қол жеткіздік және сандар таң қалдырады. Бүкіл әлем халқының 63%-ы Интернетті пайдаланады және 5,32 млрд-тан астам бірегей ұялы телефон пайдаланушылары бар. Осыған байланысты біз мобильді өсу дәуіріне кіріп келеміз сеніммен айта аламыз. Бұл мобильді жарнаманың болашағы үшін нені білдіреді?

1. Құпиялыққа деген көзқарасты өзгерту

Біз пайдаланушылардың құпиялығына әсер етпестен болашақ туралы айта алмаймыз. Бүгінгі таңда көптеген пайдаланушылар деректердің құпиялығының салдары тереңде жатқанын түсініп отыр. Бұл пайдаланушы деңгейіндегі деректерді алаяқтардың қолға түсіруі үшін қолжетімді болған күндерден бастап қатты ойлану қажеттігін талап етеді.

2. Пайдаланушылар деңгейінде деректерді жинау бойынша алтын ағын

Сарапшылар бірінші тараптан өз БАҚ-тары арқылы деректерді жинау бойынша жаппай дүрбелең болатынын болжап отыр. Бұл жазылымдардан ықтимал клиенттерді тарту ма, әлде жазылушыларды ақпараттық бюллетеньдерге айналдыру бола ма – басқа тарап деректерінің өсіп келе жатқан салмағы жеке жарнамалық мүмкіндіктер үшін алтын кенішке айналады.

3. Көбірек біріктіру және жұту

Деректерді бірінші ақпарат көзінен алуға жарысу біріктірудің көптеп орын алуына әкеледі. Майкрософт Activision Blizzard-ты 68,7 миллиард долларға сатып алды, Take–Two Interactive Zynga-ны 12,7 миллиард долларға сатып алды – бұл соңғы бірнеше жылда экожүйені қамтыған бірігу және жұту бойынша жасалған МЕГА-мәмілелерінің бірнешеуі ғана. Бұл астрономиялық сандар рекордтарды жаңартқанымен, бұл үрдіс жалғасады деп күтілуде. Бұл мәмілелер маңызды контент пен құнды IP-мекенжайларды сатып алуға негізделген, өйткені шоғырландыру көптеген жаңа бірінші тарап деректерімен және кросс-платформалық науқандарды бастау мүмкіндігімен бірге жүреді.

4. Гиперлокалды таргетинг көлемдерінің ұлғаюы

Мобильді жарнама мақсатты аудиторияны табу үшін пайдаланушылардың орналасқан жері туралы ақпаратты пайдаланады. Таргетингтің бұл түрі белгілі бір елде немесе қалада орналасқан пайдаланушыларды ескерумен қатар, қажетті радиусті белгілей отырып, дәлірек орындарды көрсетуге көмектеседі.

Ұялы телефон пайдаланушылары оларды әрқашан өздерімен бірге алып жүретіндіктен, жарнама берушілер геолокацияны қолдана алады және осындай жіберілім алуға келісім берген пайдаланушыларға ұсыныстарды уақтылы жібере алады және бұл күннің ең қолайлы мезгілінде болады. Мысалы, смартфон пайдаланушысы ретінде сіз жақын жерде сүйікті дүкендеріңіздің бірінен мобильді жіберілім ала аласыз.

Негізгі қорытындылар

  • Мобильді жарнама – бұл қолданбадағы жарнамалар, баннерлік жарнамалар, мәтіндік хабарландырулар және кеңейтілген бейне хабарландырулар сияқты ақылы жарнама арналары арқылы жүзеге асырылатын маркетингтің тиімді құралы.
  • Мобильді жарнаманың ең күшті тұстары  – белгілі бір аудиторияны жеке және персоналды түрде тарту, жоғары тиімді мүмкіндіктерді ұсыну және үнемді тарту мен сақтауды қамтамасыз ету мүмкіндігі.
  • Мобильді жарнаманың кем тұсы – құпиялылықты қамтамасыз ету шараларын күшейту. Мобильді алаяқтық та кең таралған, сондықтан жарнама берушілер өздерінің жарнамалық шығындарын белсенді түрде қорғауы керек.
  • Мобильді жарнаманың тиімділігін өлшеудің ең тиімді әдісі – сіздің бірегей қолданбаңыздың сәттілігін қандай көрсеткіштер анықтайтынын түсіну. Тиісті әрекеттерді тиімді сынау және орындау үшін деректеріңіздің дәл екеніне көз жеткізіңіз.

Beeline Business мобильді жарнаманы қосу қызметтерін де ұсынады. Сервиспен жұмысты бастау немесе ол бойынша кеңес алу үшін сілтемеге өтіңіз https://beeline.kz/b2b/ru/mobile-ad