May 16, 2023

Beeline Business қызметкерлерімен сұхбат. Алсу Усманова және Михаил Гладких роботтардың бизнес үшін маңыздылығы туралы

RPA танымалдығы қарқынды өсіп жатыр – көптеген компаниялар өз қызметін оңтайландыру және тиімділігін арттыру мақсатында осы құралды көбірек таңдайды. Beeline Business сарапшылары Алсу Усманова мен Михаил Гладких осы технологияның жұмысы және оның бизнеске қандай пайда беретіні туралы айтады.

BF: RPA дегеніміз не?

М: RPA – бұл robotic process automation немесе процестерді бағдарламалық роботтандыру мағынасын беретін аббревиатура. Басқаша айтқанда, бұл жұмыс үстеліндегі пайдаланушының мінез-құлқына еліктейтін бағдарлама туралы – жұмыс компьютерінде адам жасайтын барлық нәрсені роботтар көмегімен орындауға болады. Бұл есептерді дайындаумен байланысты кез келген қайталанатын операциялар, мысалы, 1С-пен жұмыс болуы мүмкін. Бұған қандай да бір сайттармен жұмыс, өңдеу және лидтерді жасау да кіреді.

BF: RPA қай тапсырмаларға сәйкес келмейді?

М: Компьютерде орындалмайтын кез келген тапсырма роботтандыруға сәйкес келмейді. Басқаша айтқанда, робот қол жеткізе алмайтын деректермен жұмыс істей алмайды.

А: Сондай-ақ робот өзіне шығармашылық тапсырмаларды алып, креативті ойлауды қолдана алмайды. Сонымен бірге ол стандартты емес жағдайларда шешім қабылдауды білмейді.

BF: Робот қызметкерді толығымен алмастыра алады деп айтуға бола ма?

А: Робот – бұл адам жасаған алгоритмдер жинағы. Дәл осы алгоритмдерді бақылау адамға жүктеледі. Сондықтан мұндай жағдайда роботты алмастыру деп емес, көмекші ретінде қабылдау керек – роботтар жұмысты біздің орнымызға емес, біз үшін жасайды.

BF: Роботқа күнделікті, қайталанатын және араласуды қажет етпейтін қандай бір нәрсені беруге болады деп түсініп жатқаным дұрыс шығар. Мысалы, мәселе есеп және деректерді жинауға қатысты болса, онда оны роботқа бере аламыз ба? Егер есеп деректер жинауды, жасауды және болжауды қамтыса, онда робот мұны орындай алмай ма?

М: Бұл жағдайда коллаборациялар туралы айтуға және роботты адам мен робот арасында жұмыс көлемін бөлу сияқты жеке тапсырмаларды орындауда көмекші ретінде қарастыруға болады. Басқаша айтқанда, роботқа ол орындай алатын бірсарынды қайталамалы тапсырмаларды жүктеуге болады, ал шығармашылық тәсілдемені немесе ойлауды қажет ететін болжамдар мен өзге операцияларды өз міндетімізге алуға болады.

BF: Роботқа қандай процестерде сенім білдірмеген жөн? Тек адам нені орындай алады?

М: Бұл туралы атап айтылды. Бұл жерде ойлануды талап ететін процестер жайлы айту керек, себебі роботтар терең толғамайды.

А: Бұған құпия деректермен жұмысты, сондай-ақ клиенттермен қатынасуға және оларға қызмет көрсетуге байланысты процестерді жатқызсақ болады. Бұл ретте осы барлық процестерге роботты бақылау және тапсырмаларды жеңілдету мақсатында кірістіруге болады.

BF: Робот алгоритмдерден тыс шығып, өзін-өзі оқыта ала ма?

М: RPA технологиясы үлкен бір артықшылыққа ие – робот біздегі кез келген жүйелерге кірігіп, жұмыс істей алады. Мәселен, робот пен жасанды интеллект коллаборациясы туралы айтуға болады. Аталған жағдайда роботта қандай да бір алгоритмді орындау жұмысы болса, ал жасанды интеллект роботты оқытады немесе оның жұмысын оңтайландырады.

BF: RPA және жасанды интеллект коллаборациясын жасауға бола ма, мысалы, ChatGPT қызметімен?

М: Иә, мұндай мүмкіндік бар. Мәселен, бізде қандай да бір деректердің үлкен көлемі – 50-100 беттен тұратын мәтін бар делік. Осы мәтінді өңдеу міндетін роботқа жүктеп, содан кейін осы мәтіннің немесе кез келген трендтің аналитикасын шығару үшін ChatGPT қосуға болады.

BF: Сіздің алдағы 5 жылға болжамыңыз – RPA технологиясын енгізу нәтижесінде қандай мамандықтар жоғалып кетуі мүмкін?

М: Ең алдымен, біз күнделікті операцияларға байланысты мамандықтар жайлы сөз қозғап жатырмыз, мысалы, құжаттарды салыстырумен айналысатын бухгалтер көмекшісін алайық. Сонымен қатар RPA жұмысын реттеу мақсатында, мысалы, робот немесе дәл сол ChatGPT үшін техникалық тапсырма жазу қажет болса, қажетті жаңа мамандықтардың (RPA инженерлері, RPA аналитиктері) пайда болатынын айтып кеткен жөн.

BF: Бір робот қанша адамды алмастыра алады?

М: Қазіргі уақытта робот адамды толықтай алмастыра алмайды, бұл туралы айтқанбыз – робот көмекші рөлін атқарады. RPA технологиясын енгізу басшының жалдау ресурсын 4-тен 8 қызметкерге дейін үнемдей алады деп айтуға болады.

А: Клиенттеріміздің біріне мысал келтірейін. Олар 1,5 жыл бойы роботтандыруды енгізді, бұған қоса, олар бастапқыда көп сағатты үнемдейтін ең ауқымды процестерді алған еді. Осы кезең ішінде олардың бизнесі 1,5 есе өсті, 20-ға жуық жаңа орындар пайда болды, бұл ретте роботтандыру арқасында олар бухгалтерия штатын арттыруға мәжбүр болмады. Басқа сөзбен айтқанда, компания тек процестерді роботтандыру арқылы қызметкерлер штатын ұлғайту қажеттілігінсіз өсті. Мысал ретінде Beeline Business қызметін де алсам болады – бізде 500-ден астам процесс автоматтандырылған.

BF: RPA технологиясының бизнес-процестерді автоматтандырудың көптеген басқа әдістерінен артықшылығы неде?

М: RPA технологиясының баптаулары өте икемді – ол кез келген жүйемен әрекеттесе алады, бұған қоса, оны қысқа уақыт аралығында енгізуге болады.

BF: RPA енгізу үшін қызметкерлер штатын жалдау қажет пе? Немесе осы процесті басқару үшін Beeline Business қызметіне хабарласуға бола ма?

А: Екі жолмен өтуге болады. Бірінші жағдайда өз бетімен кіріктіру жайлы айтып отырмыз, RPA енгізу үшін бізге хабарласпай, бүкіл процестің көп уақытты алатынын айтпағанда, ол өзімен бірге көптеген қиындықтарды алып келеді. Сонымен бірге бізде стратегияны одан әрі әзірлеу және бизнесті үздіктер қатарына шығару үшін кез келген бизнестегі жағдайды талдауға көмектесетін сарапшылар тобы жұмыс істейді. Бұл ретте бизнес басшысын көбірек толғандыратын қолайсыз сәттер де ескеріледі.

Біз RPA тиімділігін іс жүзінде тексеру және оны өз қызметкерлеріне көрсету мүмкіндігін де береміз – бұған Robbe Box қораптық шешімдеріміз септігін тигізеді. Оларда ең танымал сұраулар роботтандырылған – көбінесе бухгалтерлік процестер. Біздегі жоғары сұранысқа ие бағдарлама – бұл алаңдардағы тендерлерді іздеу бойынша бағдарлама. Ең қызықты ұсыныстарымыздың бірі – сенімді контрагенттерді іздеумен байланысты бағдарлама. Тағы бір танымал сұрау – барлық мүмкін байланыс құралдары арқылы клиенттерге берешектің болуы туралы еске салуға көмектесетін бағдарлама.

М: Мұнда дауыстық роботтар немесе IVR технологиясы жайлы айта кету керек. Аталған қызмет көмегімен бағдарламалаудан хабары жоқ адам өз алгоритмін, мысалы, өтінімдерді қабылдауға қоңырауды реттей алады.

BF: RPA технологиясын пайдалану кез келген бизнес үшін қандай пайда әкеледі?

М: Роботтарды пайдалану компания бюджетін үнемдеуге және сақтауға көмектеседі. Мұндай технологияны енгізу бизнестің бәсекеге қабілеттілігін де арттыруға көмек береді. Мұнда клиенттердің бейілділігін арттыру мүмкіндігі туралы айтуға болады. Роботтардың көмегімен өз компанияңыздағы қызметкерлер жұмысын жеңілдетіп, осылайша, олардың жұмыс орнына деген көзқарасын жақсарта аласыз. Роботтарға әлеуметтік желілерде бизнесті ілгерілетуге қатысты кейбір процестерді де жүктеуге болады.

Біздің сарапшыларымызбен өткен толық сұхбатты мына сілтеме арқылы тыңдауға болады https://spotifyanchor-web.app.link/e/H8LxU6ntQzb